.


its me...

Friday, January 9, 2009

kita bukan magnet

aku utara,
kamu selatan,
aku timur,
kamu barat,
aku hitam,
kamu putih,
aku bumi,
kamu langit,
aku matahari,
kamu bulan...

kita takkan bertemu,
malah selisih bahu,
jika aku terbit, kamu akan tenggelam,
jika kamu cerah, aku kembali kelam....
sejauh mana ingatan ini terpadam...
aku percaya masih ada dendam...
dan semua ini takkan terungkai,
jika tangan kita belum mencapai,
bersama menghurai simpulan...

ni sajak ke apa pn tak pasti... main buat je... !@#$%^&*(&()*&^#@! yg penting... aku dah hilang ingatan.... hahahahahha. gilo

3 comments:

Muhammad Fattah said...

salam..
!@#$%^&*(&()*&^#@! tuh aper???mencarut ke??x elokk..!!
hehe..salam..

Muhammad Fattah said...

eh...nta jadi cikgu ke???

hasifzizan said...

mane ade mencarut... ana kan cikgu, tk baik mencarut tau!!! hahaha panggil ana cikgu/ust hasif... lalala~~ perasan jek...