.


its me...

Saturday, November 1, 2008

Terima kasih kerana kembali dan jangan kau pergi lagi!!!

Berat!
Sedih!
Penat!
Bosan!!!!

tanpamu,
aku keliru,
resah semakin memburu,
walau kita tidak bertemu
aku masih menunggu kamu

dulu,
aku ranting yang makin patah
barah yang makin parah
tanpamu aku turut rebah
denganmu aku kenal erti tabah

aku makin penat!
letih!
tamsilaku tak cukup sempurna!
jika dulu ada dua!
kini tinggal si dia...

jika dengan dia
fitnah akan melata
jika dengan kamu
orang takkan tahu
rencana dia, engkau dan aku

terima kasih kerana kembali
dan jangan kau pergi lagi!
sedih akan menyerang hati
aku tak sanggup menanti!!!

jika engkau tetap pergi,
redha terpaksa meneman hati
aku yang makin sepi
biarkan aku yang berlalu dahulu
agar tidak perlu ku baca ceritera penuh pilu,
tak perlu ku bocorkan kolam air mata untuk pemergian kamu

jangan pergi!
aku tak sanggup lagi
menyiksa diri
cukup selama ini aku bergelumang sepi
dan menadah gerimis di hati

biarkan aku pergi dahulu!
biarkan aku menghadap ilahi terlebih dahulu
jangan kau pergi dari sisi!!!
aku tak sangup menyepi

biarkan aku pergi dahulu!
jangan kau sanggup tinggalkan aku
aku tak sanggup melihat perpisahan ini berlaku
jadi...
biarkan aku yang pergi dahulu!!!!!!
ngilu ini takkan terubat sendiri


~terima kasih kerana kembali~

19 comments:

Mohd Fahrulradzi said...

mmaf yer hasif,.,

~salam,., syukran

Unknown said...

walaupun aku tak faham apa-apa, aku bangga tengok kau semakin hebat. rajin-rajinlah share 'isi' teman rapat kau tu :)

Anonymous said...

...

to azah : Perkhidmatan anda telah tammat.. sekian. terima kasih.

azah : wuuhhuuu~~ im f r e e ~!!

...

assalam ziarah

Afham Fuad said...

kehidupan gembira kaza smakin bermula...
haha..

Anonymous said...

lalala~~~

im F R E E !!

nabil~!!

stOry no use!!

huh~~~~~~

maaf kalau mgila kat cni. tp mmg ana sgt gembira!! assalam wa syukran alaik!!

hasifzizan said...

AKU NAK MATI DULU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A lady said...

...

apa kene dgn dia agaknya??

...

tersalah kata kah??

...

ouh...mari kita fikirkan...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

kita main-main soal ajal ni dah betul-betul confident ke amalan mantap?

hasifzizan said...

k A U N S E L I N G !!!!!

sblum spm, ana akan pergi satu tempat yang aman...

Anonymous said...

best giler kne KAUNSELING...

masse perpishn f5, ana nak settle kan sume bnde yer...

then, pergi satu tmpat yg tak de org.. ana akan raunglah kat celah batu..!! sekuat yang boleh yer..!!

tp kalau takde tmpt, hati ana shj yang meraung..tak pn dlm mimpi..hehe :)

hasifzizan said...

mmg best sbb dpt escape prhimpunan.....

nak settelkn ape lg yer?? takpe2 mase kitorang gi solat jumaat nanti, carilah mane2 batu yg besar pastu meraunglah segila2 yg mengkin.... tp ade ke batu yg besor kat al-amin tuh???
apapelah, asalkan tak dengar sampai masjid sudah

hasifzizan said...

T A K N A K
I N G A T
P E R I S T I W A
L A L U ! ! ! !

Anonymous said...

gOooOoood idea~!!!!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nadsnyi. said...

bila berdekatan,
tak terasa dia ada.

bila dia pergi,
baru terasa kehilangan.

itulah manusia.










perhaps??

hasifzizan said...

tnks nadiyah syahirah....

aku perlukan dia di sisi
kerana ngilu ini takkan terubat sendiri...
siksa merejam hati...
namun aku perlu sabar menghadapi
batin menjerit hiba...
namun aku perlukan dia dikala berduka
takut menanggung sepi...
namun perlu ku redha ketentuan ilahi




*if you think you can, you can
if you think you can't, you can't

harapanku... agar seberkas syair cinta agung akan menjadi peneman setia

Anonymous said...

hmm...sabor tahap yang tinggi.. smpi aura putihku mencurah2...
smpi aku membisu spanjang chemistry!

kejam giler keje die!!!
jom kite buli balik!! hehe..
nasib baik ade muscle pipi yg mampu membuatkan hati ini kembali ceria spt biase.. :) senyum selalu!

TERIMA KASIH GURU!!!

A lady said...

hasif,

tak yah delete dah komen2 ana psal PARU2 ATAU JANTUNG ATAU NADI ATAU HOSPITAL ATAU SEGALA KESEDIHAN KITA..!!

segala-galanya dah terbukti..
zahir sekali.. T.T
tak perlu aku ambil tahu lagi.

SAY OUR SYUKRAN TO OUR TEACHERS!
THEY ARE ENOUGH TO BE YOUR CNCELOR!
TAK PERLU CARI YANG LUAR!
TERUSKAN TUNDUK PADA RABB MU!
AKAN BATIN ITU SNTIASA TUNDUK PADA DIRIMU!

AKAL SEMAKIN TAK MENGGILA DAH!!
COUTDOWN SPM..HOSP DAH TAK WUJUD!!

~PRIORITY!!~

salam!!