.


its me...

Friday, October 3, 2008

Warna hatiku

Post ni sangat sesuai dengan layout baru ana. Warna meambangkan hati. Warna juga ambang perasaan... Warna lambang segalanya... Kalau dulu, ana pakai layout warne hitam ade design kerawang warne merah: tandenye ana tengah ghairah berblog dan ingin lari dari warne kegemaran ana hijau... Bile ana tukar layout pink, maknenye hati ana tgh gembira dan berbunga-bunga.. entah kenapa mase piih design tu ana asyik tersenyum dan nak amik yang pink saje. Lepas raye sepatutnye kite gembira dan ceria. Sekurang2kurangnya ana piih warne hijau or teruskan dengan pink. Tapi entah kenapa ana piih warne hitam.. pelikkan? ana pun tak tahu... Kenapa ana amik warne hitam n ade gambar serigala? Mungkin ana mengharapkan serigala tu meraung untuk menzahirkan isi hati ana... Ana sedih ke? Dukacita? Terkilan? Geram? Pilu? Ana pun tak tahu... Siapa yang boleh tafsirkan? Mood ana berubah... makin hari ana makin pelik? Mungkin ana harus bersihkan sesuatu yang tersarang di benak... Tiada siapa yang tahu kerna.... sejuta aksara takkan mampu menterjemah gerimis di kalbu................ Maafkan aku sahabat-sahabatku, Layoutku tak seceria dahulu

7 comments:

Unknown said...

aku rase aku tau sbb ape ko jd laen skng. tp tu cume andaian jela kan. kalo btol pon ape slhnye. haha

Anonymous said...

:] haah..! btol2..!!

Afham Fuad said...

aku tau!!!!!!

hasifzizan said...

sbb ape? sbb ape? korang nie tau tau je ape yg aku tk tau... bglah tau aku ape yg korang sumer tau. kiter tgk betui ke ape yg korang tau dengan ape yg aku tau walaupun aku tak pasti aku tau ke tak tau.......huhuhuhu sdey

Afham Fuad said...

adelah...manelak leh gitau ko..

Nabilah-LilyPatel said...

warne hatiku BIRU dan kadangkala hijau la hasif...huhuhuhuh

A lady said...

eee...NABILAH BUKAN BIRU!!!
crrction:PUTIH..!!PUTIH..!!PUTIH..!!